Efter snö kommer hopplösheten

Just så känns det...
Jag har alltid haft en förkärlek till vinter & snö
Men någonstans på vägen så har jag nog kommit fram till att det var lugnet jag gillade på vintern.. tempot blir långsammare,, ungefär som din normala hastighet😝
El så säger folk... att mitt tempo är över normalt 🤷‍♀️ ingen aning .. men jag mår bra av massa "todo" grejer.. det lyfter liksom en mening
Nu tinar våren fram... en känsla av hopplöshet skulle jag antyda 🙄 tiden räcker inte till
Det vita blir brunt & lerigt... det syns med blotta ögat hur många man borde vara på gården för att ta igen vinterns spår...
Ändå älskar jag jobbet..  i ilande fart dona på och fixa.. för att senare ta en kaffe på världens bästa altan bakom stallet!
Det är lyx...
El sen när solen värmer ännu mera .. kaffe på bastudäck efter jobbet.. galet mysigt.
Men tillbaks till det skitiga...
Jäklar vad det är geggigt ... nu är frågan hur mkt tjäle det kan vara iår.. 
kommer hagarna att ligga i vatten el kommer det bara försvinna🤔
Förra året var det faktiskt rätt okey.
Återstår att se.
Jag försöker nog hitta lite uppgifter idag som jag faktiskt orkar med ...
Efter förkylningen som inte var convid..
Men ändå slagit undan fötterna på mej.. så jag mer el mindre legat ner tre dagar!

Ha en fin solig dag 🌞🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0