Urlakad och överkörd

Den här helgen har på riktigt kört över mej från alla håll det bara går
Sällan att jag brukar vara så här tömd på ork..
Kroppen skriker efter tystnad och vila och ett jag vet inte vad!
Finns det något mer som hinner gå åt helvette i helg månne....
Igår sprack all planering som går..
Pannan dog ..elen i stallet dog bitvis
Kaos delux... från 21 grader varmt till toppeluva inne med typ 16 grader
Inga fel hittades... kastade in mina lånade kidz å fick köra hem dem så dem slapp frost skador... dååå där pågång hem 
Då är det Ekfors som ägde problemet 🤷‍♀️ inte jag ,, inte mitt hus..
Skönt det åtminstone !
Huset återfick sin värme sent om cider och jag vaknade pigg trodde jag
Men nix pix
Känns som en överkörd tomat...
Efter jag smått tvingat mej genom dagens hästar DÅ....DÅ ska jag lägga mej under filten och bara sova igen lite energi...


Kaos det är en bra sammanfattning av dessa dagar ✌️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0