Tidiga nätter blir tidig morgnar

Det här med att bara hålla sej hemma för att inte dra på sej nått el smitta någon 🥴
Den är jag rätt bra på...
Men sakta börjar jag fundera på hur bra det igentligen är ? Att distansera sej är det bästa tänkvärda i denna Corona kaos.. Men på riktigt  så undrar jag hur bra folk kommer att må efter krisen? 
Jag är lycklig att hästarna & gården kräver uppmärksamhet mest hela tiden!
Och gärna mer tid än jag har 😝
Gissa när jag såg på tv senast 🙈 inte i år iallafall.. men jag dammtorkar den veckovis så den uppfyller ett syfte ändå!
Det var faktiskt en kund på gymmet som sa några kloka ord ang tv:n
Du har bara inte fått anledningen ännu till att sitta där och slå på den & se en film!
Han Hade nog rätt 🤦‍♀️ 

Bara stallet tar ju grymt med tid.. tid jag mer än gärna lägger... men helt plötsligt har jag lagt mer å mer tid i garaget..jävlar det trodde jag aldrig om mej själv!

Jag hittar  lösningar på det mesta nu.. det blir utamanande & riktigt kul faktiskt!

Idag blåser det i knutarna och solen skiner 
Det ser ut att bli en fin dag 😁




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0