Måndag

Det har just startat en ny vecka...
Jag växlar från barn till ensamheten..
Det brukar innebära massa massa städ 😇🙌
Tvätta tvätt & sanera hus 
Men denna veckan blir det extra fokus på just dem svarta älskade sopsäckarna..
Det är fyllt redan X-antal igår, men platsen tog slut... la ut massa annonser på smått & gott som ska bort.
Resten placeras fint på soptippen
Är grymt sugen på att starta renoveringen på vindan nu... så när all skit är borta så ser jag vad jag har att jobba med 😀
Men har lite ångest för hur och var det är mest  behövt... ena sidan i garaget gapar tomt & även den är ju intressant å fylla ut 🤔
En sommar bil hade varit trevligt å växla bort Skodan mot vissa dagar.... bäst jag funderar på vad som är mest lägligt! 
Just nu är den trevligaste biten ändå att kasta och rensa ... befriande att slippa se allt!
Saker man inte använt på år å dar.. finns nått behov av det mer? Mitt svar är nä!
Ett tomt & enkelt hem ger just den energin jag behöver.. mera luft under vingarna..
Gäller bara överleva Corona tiden..
Den är grym nu på att sprida sej & värre lär fet bli efter påsk när folk samlas och festar loss!

Ha en grym vecka nu 🤗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0