Livet ger och tar

Gud vad det kan strula delux
I helg gick en fas via Ekfors nät.. huset blev kallt och alla planer gick åt tjosan..
Det ordnade sej under lördags kvällen
Men tydligen satte det ändå sina spår
För jag fick feber natten mot måndag & låg å sov bort det igår 
Tog en extra frisk dag idag för att vara på säkra sidan
Och eldade i pannan på morgonen
Men serdu då visar det sej att den inte fungerar... fryst? Sönder? Idont know 😴
Läget är aldrig som det ska 
Vad har jag inte gjort nu för att det bara ska flyta på?? El vad gjorde jag för att få igen
Hur svårt kan det inte bli... ler.. 
ingen rast ingen ro heter det väl
Man får bara det man förtjänar 😬
Livet på en pinne
Den där sommaren som är på intåg är kraftigt längtad... 
jag klipper hellre gräs och svettas än fryser och eldar ...
Såå kul med strul var eviga dag
Solen lyser idag iallafall & jag hade ju tänkt vila ut kroppen utifall det ligger å pyr nån basilusk ännu.. 
men ack så fel jag kan ha...
Bara hugga i & göra något av strulet

Ha en fin dag och njut om du har allt under kontroll 😋
(null)
En solig dag på gården då kan man ju sitta ner och njuta 


❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0