Försöker njuta av skaren

(null)

(null)

(null)
Tog en morgon promenad innan jobbet
För att känna på skaren denna vinter oxå
Skönt att bara gå dit man vill utan begränsning ...den höll riktigt bra 👌
Jobbat i ett tyst hus .. inte många själar på gymmet idag 
Antingen har dem varit ute hela helgen i fina vår vädret el så är man extra försiktig nu i Corona tider...
Dock tycker jag gymmet är extremt säkert 🤔
Många nya medlemmar har kommit just för att dem räknat ut lugnet 😝 först fattade jag inget med deras kommentar 
Ska vi träna börjar vi nu.... eftersom vi i lugn o ro får vara i fred och smygstarta 🤷‍♀️ 
NU vet jag hur dem tänkte ...
Eftersom trycket är lågt är städet högre än någonsin & maskinerna alltid lediga 🙌

En kaffe & lite funderingar här i soffan medans jag tankar ork att köra igenom stallet & lektionerna..

Solen skiner grymt där ute ☀️☀️

Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0