Försöker njuta av livet

Det är som det är nu i världen
Det är sååå oroligt överallt på dem flesta plan.
Det är svårt å missa det
Även om jag försöker stänga det ute & borta
Låter bli media och lyssnar inte på allt som ojas om och varnas om
Eftersom jag är strandad här på landet så berör det inte mej att hålla mej hemma... jag är ändå inte den som behöver åka land å rike
Nu fick hag dessutom vatten på min kvarn över att Ica & affärer är totalt meningslösa att driva tid & pengar på 😝
Visst älskar jag shopping med härligt sällskap 
Driva dag in å ut å se å känna 
Men inte här i kring...
När jag väl behöver nått så åker jag raka spåret hämtar och sen är jag klar...
Så var man inte som ung 🙈
Det är nog vuxen poäng när man börjar kasta onödigt å döden städa 😝
Älskardock dem svarta sopsäckarna 👌
Sååå lätt å städa så wow!!!
Ju mindre desto bättre
Eftersom jag prioriterade att inte hålla mej vaken igår kväll så somnade jag nog redan kl 20:30 .. 
resultatet blev tidig morgon
Och redan till 14 var hela stallet klart och 2 hästar hopptränade 🙌🙌 
Nu är det bara hitta på nå kul att göra resten  av dagen ...
(null)

(null)
Krukan besitter sån sjuk energi & hoppglädje så det hade räckt åt tre hästar till
Men han är en på miljonen ✨⭐️💫

Ha en mysig kväll ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0