Check in på energi

Jag har väl inte glömt berätta hur min energi växer snabbast och bäst 😉😉
Veckan har varit kanon på att i full fart bara damma av än det ena än det andra..
Idag bestämde vi att ös regn är inne jobb 👌
Kanoners kanoner... en släpvagn skräp förd på tippen... ut med gammalt skräp & in med luft igen... det var så kul så jag inte riktigt kan sluta... måste bara finnas mer att kasta... och aldrig förr har arbetsbänken skinit i maskinhallen som nu ... 
finns så mkt som jag inte behöver.. massa bara åkte rätt ner & ut på tippen...
Istället finns plats för att köra in traktorn i värme i vinter.. 
sitter i lugnet med en kaffe då resten av huset for och cruisa någonstans i brist på roligt göra ... ler... erbjöd dem att städa.. jösses vad fort bilens bakljus försvann 😂 och då kan jag bara inte låta bli å le lite... hälla upp kaffet & njuta av stunden 😉
(null)

Drar nog på mej ridkläder & sätter mej på nån häst ändå... fast jag tänkt låta dem vila idag..
Den som stått mest ligger risigast till 🤭😝
Höstens lite mörkare himmel & regn ger mej styrka och glädje...


Ha en fin kväll 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0