Söndag

Jäklar vad jag har frusit idag...
Kallt så in i norden
Lektionerna flöt på klanderfritt & stalljobbet blev gjort med mina hjälpredor 🙌🙌
Det är toppen att ha tjejer som frivilligt fryser & ändå kämpar på med att fylla hö , bära vatten ta in å ut hästar och bara vara glada & positiva och sprida en härlig atmosfär!
Dessutom helt utan att jag ens behöver fråga..
Står där på rad & bara inväntar dagens uppgift!
Själv är jag inte i fas med mina måsten..
Ett måste är å köra in bilentusiaster garaget varje dag...hur jobbigt som helst.. så istället har stjärnan stått kall å orörd i två dagar 🙈
Undrar just om jag kommer få igång den i morgon
Eller måste jag vänta till midsommar!
Nästa är traktorn... jag måste städa maskinhallen för att få in den.. tror ni på riktigt jag hunnit?! Nääää den står ute den med
Fy sjutton för dåligt planerad tid
Istället har jag tampats med att elda i pannan i stallet!
Hur gick det😴😴 inte det minsta kos med tanke på att cirkulationspumpen gått sönder 😖
Helvette vad jag har det bra va 😝🤭
Paradisets häst värld 🙄.. försöker tänka att värmen även kommer iår!
& vem behöver fler timmar på sin klocka igentligen...inte jag..
Men jag fick åtminstone middag serverad i form av köttsoppa & vofflor 😘❤️😍
Nu tycker jag att min motvind kan vända lite.. bara så jag får vind i seglet ett tag !
Blev störrt glad när nån sa att det lovats mildare väder...🙌 tills det kommfram att snö oxå lovats... men på riktigt..,
Det blir så bra det här .. ler... 
(null)

Tusen tack för en trevlig helg 
Även om den var mega kall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0