Oj så fin hon är

(null)
Bästa söndagen på riktigt länge 😍
Hon är ju så kul å rida .. jag har återfått mitt sug efter bommar mkt bommar & hinder 
Våren är på ingång nu.... 
tänk om .. om det går vägen nu... 
om vi kommer till start i år 🙏🙏
Och ännu bättre 
Min finaste krukan 😍😍
Vi gjorde vårat första studs över bom idag 
Första på ett år 🙏🙏🙌🙌🙌
Känslan går inte beskriva...
Bara smörja på och hoppas det bär sej nu hela vägen ut som tänkt!
Nya Adele fick gå på lina idag & ja det är som tre i ett 😂 en för hög bak , med mkt rumpa & lätt dessutom 🤔
En kort rygg.. tjohej å sitta där
En framdel likt ett varmblod med en förhala utan muskler 🤪
Projekt kallas det att få ihop det till EN häst
Jag har vad jag gör nu 
Men tok glad över att min energi är med nu!!
Lite kall dag faktiskt men den gick ändå bra.

Nu blir det soff häng och chillmode ett tag
Lite sugen på träning i nån form ikväll
Få se om jag dött innan el om orken är med ännu 

Kram på dej 
         ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0