Kaffe häng på morgonen

Finns nått bättre än att vakna tidigt när all andra sover.. äta frukosten & koka kaffet 
För att bara njuta av husets ljud .. el vinden utanför..
Torsdags morgon innebär några lediga timmar för stallpyssel på morgonen ❤️
Förvisso har jag oftast inbokat något möte varje torsdag känns det ju som, alltid nån tid att passa.. även idag...

Mitt lilla❤️ la sej att sova lycklig igår .. vem sa att lycka inte går att köpa för pengar 👀🤭
Det var just vad jag gjorde åt han igår!
Inte alls min grej å göra så.. Meen .. ibland är det just det rätta...att se glädjen i kidzet & få ett leende från topp till tå.. det är mysigt & väl värt !!

Jag red ett stycke ponny igår kväll vilket var intressant och kul...
Saknar verkligen tiden när jag kunde nöta 2-5 hästar om dagen....
Men ska jag hinna det nu måste jag anställa nån som gör marksysslorna 🤔
Kanske vore bra....tål att tänkas på!
Bara jag som har svårt att släppa kontrollen över allt & lita på att fler kan göra det & antagligen bättre desutom...
2020 skulle ju bli förändring... kanske på just den biten oxå?!  

Även för den stora så levererade jag igår... en fantastiskt häftig grej åt henne... det var en taggad tjej 👌 
Ni får veta med tidens gång!

Ja hela gårdagen var en enda karusell !!
Omtumlad delux la jag mej med tankar & känslor åt alla håll... likt en kaktus 🌵


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0