Att jag orkar med mej själv ens

Alltså hur jag orkar med mej själv är ju en gåta 🙄🙄 
Jag intalar mej jämt att jag ska minska på göra & finna mera tid för roligheter..
Semestrar, träningar, osv..
Yes jag gör det lite väl bra om jag får lov att skryta 👀
Suck o jämmer...
Jo !!! jag har sista halvåret mått bättre än på ruggit länge... & tydligen ger det mer tid på klockan.. vilken klocka är ju frågan !
Varför har inte jag samma klocka som alla andra? Min har minst 48 timmar/varv
Jag har ökat det mesta i mitt liv... el nästan 
Jag vet på riktigt inte hur jag lyckas ha huset mer städat än någonsin
Fler hästar än aldrig förr
Många många mer timmar i soffan
Träningen går faktiskt okey & kosten är si o så 
Men inget som märks iallafall 
Men detta med å skära ner på hästar... suck delux! Hur fasen gör man??? Minus en är alltid pluss två
Verkar även vara lika med lektioner & elever 🙈 jag sa för många år sen att nu stoppar jag antalet, det är bra nu... inga fler..jag mäktar inte med... jordens lögn!!!
Det är nog dubbelt nu🙈🙈🙈
Kanske jag börjat få rutin på att planera, organisera,hitta lösningar & se möjligheter!
Åter har vi suttit & planerat & åter har jag ökat allt... uopsi Daisy ! 
Jag behöver en cementklump .. & denne behöver nog definitivt sätta ner foten och stoppa min framfart...& klippa mitt bankkort
& försöka få mej att inte se möjligheter el låta mej fortsätta så här 🤣🤣😂😂
Alltså jag lyckas utan att lyckas förstå hur jag orkar med mej själv.
Till på köpet av detta så har jag koll på min sömn & det är inte klokt 
Jag snittar nätter på över 8 timmar, nästan 9
Så vem har fel på sin klocka?? 
Jag el alla andra som jämt stressar runt i en färdig värld!
Såå nu har jag spytt lite igen 
& eftersom jag gillar ta vara på dygnets alla timmar så går jag ut & rider en häst till ikväll!

Stor kram på er
         ❤️


(null)
En bild från igår kväll på desserten som var kockens val 👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0