Åh herregud

Jag blir galen ,,, det låter som om jag bor i ett sjöfall... på riktigt!!!!
Dem nya vattenledningarna & pannan är en total katastrof gällande ljudnivån!!
Så sjukt högt bubblande... grymtande & fräsande...
Nu börjar det på riktigt inte gå å sova
Har varit vaken mer el mindre över en vecka
Men vet inte riktigt vem som kan kolla på det å som förstår sej på det
För tro mej hade jag kunnat hade jag fixat det!
Ljud decibelen är HUR hög som helst & forsandet av älven 30 meter utanför stugan låter inget jämfört med detta!
Undrar om det är meningen att lära mej sova med nån som snarkar 🤣😂
Fast detta låter extremt
Förut var det bara i köket nu har det flyttat in i sovrummet 🙈
Får ta och söka reda på nån rörkrökare helt enkelt!

Uppe med tuppen idag även om det är lördag... konstigt va ?? El inte.. det var ju ljudet!

Hursom blir dagen lite längre och jag hinner dona på lite mer än vanligt

Allt annat jag tar i just nu verkar förvandlas till sten.. aska & inte silver el guld 👀

Sitter med kaffet i hand å filosoferar på dagen som sakta gryr ✨✨

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0