2020 smaka på den ✨✨

Vilken grym går kväll och natt ✨🥂✨
Bästa nyåret & bästa känslan 
(null)

(null)
(null)
Vi åt gott med plockmat & bubblade till maten 
Badade utebastu och njöt av sista timmarna på 2019

När dem började räkna ner sekunderna för det nya året kändes det fantastiskt!
Helt perfekt med ett nytt år nu !!!
2020 blir fantastiskt & bjuder till o med på en extra dag eftersom det är skott år 🙌
(null)

Han ju inte med allt för många tokigheter 2019 utan det mesta gick åt att hålla mej flytande ,, över vattenytan...
Men se på fan!! Jag har gjort det sjukt bra!!!
Även om jag simmat motströms rätt mkt så är det ändå åt rätt håll ja tagit mej!
Mkt pga mina fantastiska vänner ❤️
Dem betyder allt!!
Visst har dem plockat upp mej på botten långt under ytan ett par gr.. men eftersom jag har dem bästa bästa man kan tänka sej så har dem fort fått mej in på spåret & över ytan & motströmmen var inget mer än crawla sej genom med lätthet!

2020 välkomnar jag med förväntan ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0