Söndag morgon

Jobbade i restaurangbranschen igår kväll/natt.
Det är grymt kul!
Fult att gilla jobb 😝 men så mkt energi som hämtas där.. positiva gäster & underbar personal!
Det är mer som att ha tankat påyllning av ork än att jobbat.
Men lite snö hade minnsan lagt sej överallt när det var hemrefräng... hoja
(null)
Det var verkligen snö & spårigt att köra hem!
Men vackert ☺️

Det är rätt kul med det förflutna.. den har verkligen trillat över mej nu x-antal gr..
Det har hänt förr... hände  igen!
Jätte kul att se reaktionerna...
Vet du... jag kände din mamma...
Oj vad bekant du är...
Vems dotter är du...
Alla lika tysta & konfunderande när det uppdagas vems barn jag faktiskt är.. likheterna måste finnas..
Men tystnaden som uppstår berättar många gr mer än 1000ord...
Hur har jag överlevt...vad blev det av barnen..
Undrar just vad som faktiskt pratades om.
För i dagens tid... hade nog ingen ens ryckt på axlarna... men där & då... då var det nog tabu delux.
Det blev människa av mej oxå 😅😝 brukar vara en bra kommentar på tystnaden 
Det har inte varit lätt men det har gett mej moroten till att kämpa.. att faktiskt bli den jag är. På gott & ont.!
Allt du kan samla i din ryggsäck är faktiskt viktiga att ha..på något sätt behöver du dem annars hade du inte blivit tilldelad dem.!

Ha en mysig söndag 
Kram på dej som den behöver 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0