Så sliten

Till å med dem bästa ögonblick lämnar inte mkt energi över nu!
Så sjukt tung i kroppen nu.
Lite som om en förkylning skulle ligga å pysa ,, vilket jag ändå inte tror!
Utan jag tror det är mentalt jag inte filtrerar tillräckligt..
Så jäkla mkt tomtar & troll nu så hälften hade räckt.
Försöker ta mej förbi obehindrat.. lättare sagt än gjort ... jag har små lycko glimtar här å där ..
Det håller mej ovanför ytan iallafall..
Men nog är jag sugen delux å bara vända på båten å ro i rätt riktning ... 
men kanske inte ännu.. inte nu..
Men det kommer 😝
(null)

(null)
Finaste lyckopiller på fyra ben 👌🙌
Galoppen efter vägen i gnistrande snö och solen lyser... det ger lite glädje & tro på framtiden..

Träningsmässigt för egen del är tung igen..
Det går i vågor🥴
Jag kör.. men med viss övertalning ...
Motivationen är inte super stark.
(null)
Men väggar är där för att flyttas...
Det blir roligare sen...


Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0