Kylan fortsätter

Shit att kylan slår hårt... svårt med motivationen då...
Det är skönt medans solen värmer på dagen men när den går ner känns det riktigt kallt.
Det har varit stjärnklart några dagar & jag har tittat och förundrats över det fina himlavalvet ✨✨💫⭐️

Synd bara på kvaliten på mobilens kamera 👎

Till helgen ska jag mysa på med björnligan & huset blir fullt i ljud 🥰
Det är synd bara att dem lovat så kallt
Hoppas det vänder så vi kan va ute lite..

Jag har bokat en lite kortare road trip framöver... blir skönt med ett avbrott i vardagen .. med bästa sällskapet!
Vi ska på roligheter igen 🤣😇
Sällan jag är utvilad efter den... men minnena vi lägger på oss är otroliga .. 

Trött som jag är så är det sängen nästa


Sov gottni oxå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0