Godmorgon världen

Den är totalt orörd idag... det finns inte ett spår så långt ögat når ...det är vitt... massa snö har kommit
Jag är rätt förbered i tanken 🤣 kaffe är på sin plats & sen tanka lite diesel,,sen är det lätt uträknat 😇 
Jag passade på att smått markarbeta lite kryss & avstånd igår...
Nog är tårarna nära vid varje lyft & varje litet framsteg.. om så bara den där halvhalten 🙌
(null)
Men oj att jag säkrar för att försöka slippa bakslag !
Varannan dag vila el aktiv vila ut på ägorna..

Hoppas för övrigt på lite extra tid över till skoterkörning med lilla L i veckan..
Nått kul måste ju vi göra av snön. ❄️
Lite matlagning har jag oxå lovat mej själv 
Och träning med lite mer allvar än förra veckan

Ha en fin söndag
Min börjar nu
      ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0