Bästa överraskningen

Idag stod alla hästar & tuggade sin lunch när jag kom från jobbet 
(null)
Solen skiner och jag blir varm inombords 
Våren är på väg!
Snart har jag drivit gården helt själv ett år 🙌
Gud i himlen att jag ens en kort period trodde att jag inte skulle klara det!
Skämigt att jag ens trodde så lite om mej själv.
Givetvis har det gått upp å ner men över lag har det bara varit grymt bra & väldigt lärorikt!
Ensam är stark🙏
Tröttheten som kommer då å då får mej bara vilja kämpa lite till ,, underlätta där jag kan.. 
se över rutiner & effektivisera..
Det har gått bättre och enklare än någonsin förut.
Det blir sakta ordning på alla skrymslen & vrån!
Det kastas skräp & onödigt
Plockas bort sånt som äter min energi..
Jag glädjs åt små saker & större givetvis,
på ett sätt jag tagit för givet förut!
Lärt mej ofantligt mkt om mej själv,, varför jag reagerar på olika sätt i olika sammanhang.
Jag har återigen börjat kasta mej över nya utmaningar.. saker som gör mej lycklig 😘
Jag tror på en bra framtid.. det tar bara tid att förstå alla puzzelbitar ibland .
Vägskälen är många & lömska.
Men har jag inte för brottom så hinner jag faktiskt reflektera och se bakom hörnen.
Hursom så är det alla ❤️dag idag och jag är tacksam över stallet 🙏
(null)


Ha en underbar dag 

           ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0