Processen fortgår

Det var hoppträning på schemat igår.. med bästa krukan
Det börjar bli bättre nu mer flyt och känsla och inte ens höjderna är läskiga...
Att hoppa lågt och kontrollerat under många år har gett en häst som verkligen ger allt!!
11 språngs bana med glädje och lätthet.
Jag har sovit som en prinsessa grymt glad & nöjd..
Både vecktra & cellan är tillsalu nu.. det rings och mejlas massa... så jag bara hoppas någon har tiden för mina stjärnor..
(null)

(null)
Utöver det så byggs det hejvilt på hela övervåningen... gammalt blir nytt & det nya ska se gammalt ut 🙈🤷‍♀️ typiskt mej
Vem vill liksom bo i ett slott? På en hästgård?!
Inte en chans...
Lika bygga det nytt i gammal anda så jag kan ha mitt kråkslott kvar 🤣😍❤️

//ha en fin dag 
Själv ska jag på hoppträning med två hästar & sen kvällsjobb på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0