Skolstart

Nu kan jag väl officiellt tycka att hösten är välkommen 🍁🍂🌾
Jag har saknat jobb , rutiner, mörker .. & allt engagemang runt överallt
Sommaren har gett mkt att minnas.. den har gett massa öppningar .
Coronan har inte bara varit negativ.
Den har fått hela världen att öppna sina ögon för livet!
Alla har så mycket att ta lärdom av..
Jag har haft fantastiska vänner som livat upp vardagen till det fantastiska..
Jag har haft kidzen runt mej hela sommaren vilket är mysigt..
Vi har inte alls gjort något spesielt men ändå känns det som att det just är det vi gjort 🙄
Det är med längtan jag sitter med en kaffe ihand & väntar på att få kicka igång livet igen!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hösten är välkommen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0