Soffhäng före jobb

En kaffe i tystnaden innan en dag till ska göras...
Jag hade verkligen jätte mkt inte velat ha det så här instängt 🤔
Stugan börjar hägra... älvens forsande & dem kalla kyliga nätternas dimma.. dem härliga värmande dagarna stående bakom ett fiskespö. 
Kan inte sommaren bara komma fort..
Slå bort all elektronik & bara semestra lite
Eller en resa långt bort i fjärran.. långa dagar gåendes i något stort köpcenter utan stress på handling utan bara gå runt å se vad som finns & hur människor serut 🥴
Det är mkt man bara tagit förgivet & som nu inte är möjligt..
Lilla L har sovit hemma för första gr på länge ❤️ han blev förkyld hos sin far & fick bli kvar där längre än tänkt..
Men det försvann lika fort som det kom.
Nu är han hemma igen 🤗
Och åkte till skolan för första gr efter sportlovet.. jag har haft han hemma pga coronan & istället har han haft skola hemma!
Han har pluggat bra & verkar faktiskt kommit ikapp det som låg på släp...👌 inget ont som inte har nå gott med sej!

Igår var första dagen på länge där jag inte satt upp i sadeln & red en endaste häst..
Annars har det blivit 2-4 st/dag
Det kom besök imellan och jag fick prioritera bort ridningen..
Känns som denna dag kan te sej lite likadant 🥴
Men det är så livet är ibland..
Saker måste prioriteras för att kunna göra det i rätt ordning.
Jag är rätt tillfreds med mina beslut nu & då är det linjen fram som gäller..
Jag får kryssa mej mellan alla hinder & trånga passager... det blir bra sen.. det blir perfekt till o med !
Det är påsk på gång.. men jag har missat pynta... ojojoj... bäst å börja tänka på det iallafall 😝
Bara ☀️ kunde vara framme så skulle det kännas lite lyftande


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0