Det måste va nå galet

Alltså det ligger regn i luften 🤦‍♀️
Men jag blir bara knäsvag av det.. sååå himla mysigt 🤗
Två dagar har jag gått å väntat på regnet..
Nu droppar det lite & shit det är ju som att bara nykär 😝
Vet ju att jag inte i vanliga fall uppskattar när allt är blött & kallt ...
Men nu helt plötsligt... ligger jag på soffan helt nöjd av regnet...
Det är så jag nästan börjar fundera på om jag är sjuk på riktigt.
Träningen blev av idag oxå 👌 mkt snack men den blev gjord med marginal på nöjdhet!!
Fick ett förslag på ett vad... jag formligen älskar vad 😝 hur kul är det inte...
Jag väntar ännu på att komma fram till var jag lägger ribban om vadet..
Får återkomma när jag klurat ut det ✌️

Stallet är ogjort & det är bara klä sej glatt och ta tag i grepen och kasta lite skit medans man tömmer hjärnan !
Det är riktig terapi 🙌

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0