Ser ut att bli sol

(null)
Veckan har börjat bra 😖
Kom hem rätt sent igår... efter en minst konstig körning.
Jag håller på å tappa mej själv!
Sittandes och köra utan att veta vars jag är el åt vilket håll jag for
Sjukt hur allt påverkar hjärnan å kroppen
Det var riktigt läskigt å inse att jag tappade fokus 
Nåväl väl hemma hittades en ponny på fel sida staketet pga någon dragit ut strömmen 😖😖😖 snart blir det straff på sånt 🥵
På morgonen fanns alla på plats iallafall
För jag kopplade strömmen vid nattningen
Vi får besök i veckan 😍 just vad jag behöver..
Bästa som kan hända nu!
Jag vet inget bättre än älgjakt tiden med surr å förväntan ..det är så kul så ni skulle bara veta
Dessutom har jag ju knappt lektioner dem dagarna så det blir mkt tid över !
Å huset är tipptopp vilket är ett extra lugn 
När det bara är att vara!
Lite glädje att se framemot ❤️

Kram och ha en fin start på veckan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0