Idag blev jag fast i sängen... nästan

Strax över 38 i feber på natten å morgonen
🤧
Såå irriterande!
Sjukanmälde mej och gick å la mej
Jag fick hjälp med morgon fordringen av stallet.. tack gud för det.
Sov rätt länge innan jag sen faktiskt klev upp å kikade att hästarna va ute å allt va i sin ordning!
Febern går upp å ner & 
mitt i så flippade jag ur på diskmaskinen som låter som en skördetröska.... 
ringde upp ELON och hörde om dem hade några inne på lager & kom överens att om jag kommer å pekar på den jag vill ha så installerar dem den å tar med min gamla 😬
Så när febern ändå gick ner under 38 så åkte jag in å kikade på alternativen vilket var få 🤔
Bra när det inte finns för många å välja bland!
Valde en i rostfritt & åkte hem å sov vidare då febern steg under min fix idé 🥴🤢
Mkt riktigt så kom dem efter lunch och installerade & tog med den gamla..
Smidigt värre.... fast jag kände hur det sved i plånkan. Alltså vem vill eller tycker det är kul å köpa sånt🤔🤔 
Hade jag gjort installationen & hämtningen/bortförseln hade jag haft många extra kronor kvar ... men jag hade ju ingen som kunde hjälpa med det utan tjorv gnäll å suckar.. så det var lika å bara köra på !
Nu har vi en ny fullt fungerande diskmaskin många år framåt..
Och jag kan gladeligen sitta och titta på när den diskar ... vilket den gör i flera timmar 🙄
Det är ju nästa grej!
Allt annat går minsan framåt teknik mässigt
Och jag kan lova att det INTE tagit mej tre timmar för den disken ... tur man slipper betala den Tim lön 😂😂
Nå väl
Febrig el inte så tog jag mej ut och hade mina ridlektioner 🙈 pigga hästar idag ✨✨
Frös rätt bra så febern gick ner till normalt nu när jag kom in 🙌 hoppas jag slipper träffa den i morgon 👌 börjar ha energi abstinens !

Kram på er

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0