En dag värd att fira

Idag har jag mötts av så mkt kärlek & vänskap & positivitet så tårarna kunnat trilla!!
Men glädjen tar vid!
Det började med lätta steg bland hästarna kl 06:30 🤪
Fortsatte med ett meddelande om en vinst 🤩
JAG seriöst ... wow... så glad så shit!
Det var exakt vad jag behövde...
Tjohooo 🤩🥳🥳🥳
Men inget bättre än en snabb lunch och ut i stallet för att göra undan dagens skit jobb.. 
där dök helt plötsligt en go vänn upp och tog över mockningen 🙌 kan man bli lyvkligare🤭
Jo !!
När det kommer en suprice av nästa goa vänn!!!
(null)
En akut påse 😂😂😂 
Nästan på sekunden ringde telefon och jag råkade sälja en häst 😝
Efter det har kvällen rullat fint 
Och nu sitter jag med en sovrumslampa som äntligen är hängd rak😍
En skåpdörr som är presic 
Vad gör man utan " händy män "
(null)

Livet rullar och ja jag lever 🙌


Puss o kram om du den behöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0