Snögubbs väder

Det mesta töar nu..
Känns lite moddigt överallt
Även jag känns lite så 😂
Mkt jobb & hjärn gymnastik har det varit senaste veckorna 
As mkt igentligen 
Det börjar dra ihop sej till årsslut och det är lite att ordna upp
Blir korta nätter .. & som sämst 4,5 Tim 
Vilket jag inte är skapt för!
Jag borde sova långt mkt mer än så!!
Så nu börjar tröttheten & snigel farten komma ikapp mej.
Det är dags att konvertera till Björn läge och stänga av och sova ut helt enkelt!
Just nu hade jag lätt gjort Vad som helst för 
Ett dygn i sängen i total tystnad med bara mys ...
Men då var det ju lite jobb kvar liksom 😬
Livet slutar inte snurra för att jag är trött...
Och paus knapp har jag inte hittat ännu!
En månad till så vänder det...
Ljuset kommer & allt vänder igen 

(null)
Ha en underbar dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0