Så mkt i huvudet nu

Det blir rätt korta nätter nu igen!
På något sätt lyckas jag hålla mej vaken & upptagen igen 😖
Igår hade jag sjukt med energi igen..
Middagen blev sen & efter det gick jag ut i stallet igen
Resultatet blev ytterligare timmar i ridhuset
Men nu blev det markarbete på lina istället för i sadeln!
Dessutom har det töat & regnat så nu på morgonen börjar världen vara mörk igen
Halt & bitvis slaskigt 😴🤨
(null)
Fina Cellana trivdes fint på lina 😍

Men inte har jag då mkt tid över till att umgås med nån..el ens ta mej tid att hinna  prata med vänner...
Jag bara har snöat in mej på att vara själv i min egen bubbla 😝 
Inte lätt när man trivs i lugnet som råder 💕


Ha en underbar onsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0