Riktigt mysigt att vakna upp i mörkret

(null)

(null)
Morgon fodrade hästarna tidigt
Satte mej i traktorn & avvägde plogning el att bara trycka ner snön med skopan
Valde det senare alternativet eftersom det sagts att det kommer regn 🤔
Få se om min plan håller....
Hur som tycker jag det är rätt rogivande att köra när tiden finns 
Hann min gård , stallet & mellan hagarna & hos mamma plus slingan mot skogen 
Kanske borde börja jogga lite på morgonen som jag gjort tidigare... 
Nu sitter jag med en kaffekopp i handen och funderar på verkligheten & dess utmaningar..
Det finns som vanligt mer i mitt huvud än vad jag ger sken av 🙈
Typiskt mej.. brukar minnsan säga att det händer mer än mkt på 24tim i mitt liv.. och ja det stämmer otroligt bra faktiskt!
Snabba kast och känslor 
Igår fick jag ett 4 minuters telefon samtal i hopp om att försöka förstå vilken idiot jag är .. att försöka slå på den som redan ligger .. det är höga poäng i min prio lista ... och ja men hur gick det?!
Hur kändes det?
Svarade jag upp rätt?
Brydde jag mej efter att jag samlat mej?
Hur mådde jag efter?
Det är upp till vederbörande att fundera på 
Det står för hen.... "hen" som faktiskt är ett ord jag inte förstår mej på.. men i detta fallet är bra att använda sej av 😬

Det är tisdag nu och jobbet kallar 

Puss & kram åt dej som behöver
❄️❄️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0