Redan en ny dag

Var så sjukt trött i helg så jag har stupat i säng och somnat innan huvudet nått kudden..
Men konstigt nog är det inte jobbigt alls att vakna just efter 5
Tydligen har ändå sömnen kommit ikapp nu
Då stallet var fixat i ett nafs idag 🙌
Det innebär ju att jag hinner rida mina stjärnor idag .. yeee... det kliar så sjukt mkt i att måsta åka på kurser med dem.... transporten står där å glänser och vill rastas... jag vill känna när hovarna lättar från marken och ha hjärtklappningar & klaga på min dåliga kondition... stå och frysa i ridhuset men vara varm i hjärtat ... jag vill lära .. se .. tänka igen!
Jag har abstinens på adrenalin... 
Nu är cellana klar att åka ut hemifrån 
& jag är mäkta less på att vara hemma....
Dax att åka ut lite ,, kasta sej framför tåget.. hoppa över stupet.. gå utanför lådan & min komfortzon....
Måste måste vill och behöver!!
(null)
Den finaste och bästa vän jag någonsin suttit på!! Krukan eller cruzader som han igentligen heter!
Min hjälm behöver definitivt dammas av!
Känslan är med mej nu❤️



Den går jag på 
         ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0