Godmorgon

Givetvis uppe tidigt igen,,, när ännu alla sover och bara ljudet av snön under fötterna gnisslar
Med gnäggande hästar blir morgonen perfekt 
 Igår satt jag upp på Calle igen efter 7 år typ 🙌
Lyckligt ovetandes om att jag måste ha vuxit på dessa år 😝
För den stooora jätte hästen kändes inte alls så big bauta som sist 😬
Men då red jag väl mest ponnys...
(null)

(null)
Kul upplevelse & vilken gentleman!
Han är ju fantastisk med sitt avslappnade sätt... sättet när han liksom kopplar bort omvärlden i stallgången & nästan lägger sej och vilar efter ridningen.. asg!!

Jag hade en fantastisk torsdag på många sätt 
Det var första dagen på länge där inga tider fanns  att passa.. det var bara att köra på i mitt eget tempo.. inget kom emellan
Jobbet blev gjort just som tänkt! 
Och jag är helt plötsligt kär i livet igen
Ljuset kom tidigt tillbaks.
Det har jag mina älskade vänner att tacka för 💕 grymt bra jobbat med å ta tag i mej innan botten kom!!!
Tänk om alla haft ett sånt team bakom sej!!
Varenda själ hade gått & lagt sej med ett leende på läpparna & vaknat lika glad 😍😘
Fast lite dålig kan jag nog vara på den feeedbacken 🤨 där bör ja skärpa mej!

Hursom så har min kropp fått träning i veckan vilket som resulterat i träningsvärk delux!!
Shit oxå det var ett tag sen!
Men skön känsla!

Det är fredag idag & inget jätte spesielt är inbokat utan jag tar timmarna som bjuds på!

Ha en fantastisk dag 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0