Godmorgon veckan

Mysigt att smyga in i stallet tidigt & säga godmorgon åt hästarna 
Dem har alla sitt egna sätt att ta dagen ✨
Laban är som en tonåring med sitt blinkande.. han står liksom å har svårt att hålla ögonen öppna 
Krukan låtsas inte om mej till en början men när första hästen går ut då sätter han igång och berättar att jag minsann missat att kungen går ut FÖRST inte sen
Och rör man i boxen då blir han blixt söt och nöjd..
Cellana hon måste liksom hjälpa till att få på grimskaftet.. inte för att det blir lättare 🤪
Vela har bestämt att hon sover naken & har liksom tagit av sej grimman 
Det är en häst med mer hjärna än nödvändigt, Hon öppnar boxen själv om det behövs , el mär hon tycker det.. så där får jag ha box lås
Kanan han älskar mysa men inte en morgon häst 😝 han ska ut åhelst innan grimman är på!
Vecktra & hinken är bara skötsamma och väntar snällt på frukost 
Vi har fått en ny kille i stallet!
Han är ungefär som vilken kille som helst..
Åmar sej å krålar runt överallt & ingenstans 
Rödhårig och riktigt go sjuk när man har minst tid.. ser du inte han blir han högljud 🥴 jamar å har sej ... el varför inte bara ställa sej rakt framför fötterna på en så man blir galen.
Ser du inte för sjutton att jag finns här 🙈
Ja en sjukt mysig & helt passande kille som är välkommen 
Han jagar dessutom bra har jag märkt  🙌
Vad mer behövs i ett stall!
(null)

(null)
Ha en underbar vecka 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0