Godmorgon fredag

Det har blivit lite kortare nätter konstigt nog,,intressantare å vara vaken än att sova tycker hjärnan tydligen 😜
Planerna för helgen är helt upp å ner..
Just nu vill inget bli som jag trott det ska vara
Det är trådar att inte snubbla på hela tiden
Knutar att knyta upp ..
Tid som inte finns & kyla som finns i masser
Att jag inte hade varmridhus och hade sluppit frysa så jäkla mkt!
El lekt med hamstrar..(det hade man ju kunnat göra inne i värmen) 
Nåväl det är ju bara 365 dagar på ett år
Och dem har snart gått.!
Lämna det här året och blicka framåt istället
Det är svårt även för mej denna tid att inte vara positiv 😇

Igår hade jag en as seg kväll på jobbet .. 
så jag avslutade jobbet sent med ett konditions pass
Allt för att motivera mej till träning så blev det 
10 min löpning ( fantastiskt lätt & ja stod kvar)
10 min rodd ( dubbelt så länge än jag brukar )
Sedan kördes olika övningar med den egna kroppen som tyngd 
30sek jobb 7 vila 
13 övningar 
Så sammanlagt blev det ett bra pass igår på 30 min 👌💪

I can do it !!

Allt går bara du vill ✨💫⭐️


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0