Från mörkt till ljust

Hur mysigt är det inte när mörker blir ljus✨✨⭐️⭐️✨✨
Har kommit på mej själv hur mkt jag pinar mej upp tidigt i mörkret för att bara sjunka ner med kaffekoppen i soffan el på något mysigt ställe medans ljuset kommer!

Gäst spelade på KGB igår igen 🥂🍹🍾🍻
Det är lika kul varje gång 
Folk blir så förvånade över vad jag gör där 😅
Jag hämtar energi faktiskt!
Ett avbrott i vardagen är det bästa för att inte ledsna på "ekorrhjulet " ..vad det nu är för något🤔
Tror inte en dag är lik den andra om du inte gör den så själv!

Ljuset jag skrev om har kommit med fart...vitt puder från himlen trillar ner och lägger sej över marken... så ljust & vitt det blir 😍

Hästarna har nog vaknat,, & det är läge att jag klär mej för stall tjänst ett par timmar 

(null)

Ha en underbar lördag mina vänner ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0