Vilodag

(null)
Träningen har rullat på himla bra nu..
Nästan att jag inte ens vågar yttra mej i rädsla för bakslag 😇
Troligen har magnesium brist haft sin del i mina kramper🤔 för dem har sakta minskat!
Torsdagar är en av dem bästa av veckans 7 dagar... jag har massa kul på agendan!
Traktorkörning bla.
Höhämtning.
Ridning.
Inköp av nya lampor till sovrummet.
Hade ju så gärna velat hinna klart & städa upp så Lukas & jani hade kunnat njuta i lugn o ro utan stök & kaos... men det kommer jag inte hinna då golvet inte dykt upp ännu.
Men tapeterna är nästan på plats & rören målade så jag är på vinnar sidan iallafall!
Jag är uppe tidigt idag och hästarna är ute & njuter i solen 🌞
(null)
Kram ⭐️💫✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0