Vilken perfekt dag

Tog mej över ett av målen idag 🥰
Fick hjälp att lasta cellana & fara iväg på första träningen 🥰🥰  just vad jag behövde!
Hon skötte sej prickfritt och jag är lite lyckligare än jag kunde ana!!
Fantastiskt glad av lugnet jani sprider ihop med hästarna, spelar liksom ingen roll hur tvekande jag är så håller han lugnet själv & det är just perfekt 👌
Utöver det har resten av dagen bara glidit på som tåget på rälsen!!
Träning ridning & bara lycka.
Huset är tomt på folk då dem antingen jobbar el är hos kompisar...
Jag bara njuter av att sovrummet är klart & jag kan börja städa undan i ljudet av musik som skrålar från högtalarna ✨✨
(null)

(null)

(null)
❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0