Garage piff ❤️💫

(null)
Kunde inte låta bli å göra lite snyggt & somrigt 
Det borde ju bli lite trevligare & köra in å ut !

Utöver detta har jag lärt mej att vissa människor i livet .
träffar vi på för att bli påminda om hur vi inte ska vara.
Människor vars enda bidrag  i vårat liv var lärdomen dem gav oss..
Och den kommer vi att utan tvekan ha med oss i framtiden!!

Återigen får jag ruska på huvudet å fundera om alla hästar är i hagen
El om hjulet rullar men hamstern är död..

Och som hittills blev jag istället för trampad på... erbjuden framtid 🙌
Jobb... jobb jag inte hinner med tyvärr 😇
Men jag tackar ödmjukast för vänligheten och hjälpen framåt 🤗

Tack än en gr 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0