Frukost idyllen som försvann

(null)
Strålande sol & jag har tagit mej sovmorgon till kl 07:00!!
Sovit fantastiskt bra i natt ❤️ efter en fin gårdag.
Men den härliga morgon idyllen försvann lika fort som skalbaggen( tror ev det var nått sånt,  då den på ren reaktion smälldes ner) landade på mina ridbyxor vid frukosten... jag är snabbare i mina reaktioner än jag hinner tänka / reflektera
Tur jag inte höll kaffekoppen i handen 🥴😇
& igår dammsög jag upp nån slags illa låtande fluga i köksfönstret samtidigt som jag funderade på vad sommaren kommer med ...
& strax efter det höll en stor spindel krypa upp efter ytterdörren( men på utsidan)
Svalorna har vaknat och flyttat in i stall så det betyder att krypen är på intåg!
Pandis var redan biten så jag måste åka å köpa myggspray idag!
Stall kläder på & fånga dagen 

(null)

Kram på er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0