Fortsatt regn

Det har nu regnat mest hela tiden sen igår morse .
Det är skönt när man väl håller sej inne 😝 men jävlar vad blöt man blir ute ..
Mitt renoveringsprojekt går framåt... & jag ska börja bära ut golv ... hade tänkt få färdigt innan helgen.
(null)
I lördags var jag med boy på norra skogsägarnas invigning för nya mätstationen & hade ponny ridning 😍
Alltså denna ponny!!
Han är en guld klimp!!!
Lastningen i transporten & allt gick suveränt..
Upp å ner med barn .. älg hundar som skällde
Lastbil som körde! Tror ni han ens reagerar? Nää endast att han gnäggade efter kompis i bland ..
Jag är såå nöjd med lilla boy...
Bättre första ponny finns nog inte .


Nä nu ska jag kliva upp & ta ut hundar & hästar 

Ses 🤗 å hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0