En regnmulen dag

(null)
Jag vaknar med resultat från igår 🥰
Träningsvärk på rätt ställen 👌

Har lovat köra ponnyridning i dag då norra skogsägarna har en dag 11-14 eller så
Hoppas att det slutar regna bara 😇
Fast jag har iof ny ren & hel regnjacka .. vore kanske läge & använda den 🙌
Jag har åtagit mej ett annat projekt oxå nu i huset... få se få se om jag tog mej vatten över huvudet🤔 men igentligen.... hur svårt kan det vara 😇😜
Jag prövar å ser
Men inga bilder innan jag vet om jag lyckats 🥴
Som ja sagt tidigare så behövs ingen väckarklocka i mitt liv mera..
05,05 pigg vaken & allert 🙈
Fan jag börjar misstänka att det är nått allvarligt fel i min hjärna... jag brukar ju älska att sova !!
Men på detta sätt hinner jag otroligt mkt mer än vanligt.. positivt värre ..

Ha en underbar lördag 
Gott folk 
   ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0