En lördag till hälften

Jag har vaknat ensam i huset... konstigt nog återigen utan att klockan ringde å väckte..
Är det åldern som har inverkan är min fråga? El ljuset🤔
Tidig frukost åt hästarna innan förberedelse för Pay & Jump i Kalix för 4 kidz & 2 ponnys
Reflekterade att denna gr var den första utan min egen dotter i sällskapet..
Konstig känsla ändå...
Lugnet var på hela vägen från stallplan tills vi var hemma igen.
Ponnysarna hoppade 4 st felfria 50cm banor & samtliga kidz var glada & positiva..
Härligt att se samarbetet & glädjen..
Vi la oss riktigt lågt för att hämta hem känslan av att lyckas ...av att vara nöjd utan att behöva stressa över höjder el krav... 
jätte nöjda vuxna... lika nöjda kidz!!
Men nu ligger jag i soffan & hämtar andan.
Jag är trött... jag uppskattar soffan betydligt mer än för 1månad sen.. kanske till o med för mkt 🤪
Roligt hur allt kan ändras ,,, hur jag kan se  med andra ögon...hur fort det kan växla..
Eftersom det inte blåser stormbyar så kliver jag nog upp i sadeln i kväll & njuter av mina 🐴
Det känns som en bra plan för idag 👌

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0