En känslomässig dag

Det är 17 maj idag 🇳🇴
Det är många känslor & minnen i tankarna 
Det har varit riktigt härliga dagar i Trondheim några gånger..
Minns spesielt en gr när vi var hos kristian på besök & inga & Lennart hade kommit för att se hur det gick till.
Till saken hör att Lennart även har sin födelsedag denna dag 😜
Och Kristian bad Lennart komma ut på balkongen för att han sa att han sett till att alla hänger ut flaggorna då han fyller år 😂😂
Det kopplade inte direkt för Lennart om att dagen flaggas överallt 🇳🇴😅
Den finten har vi skrattat gott åt i många år.
Det är en spesiel känsla där denna dag.
Ska se om jag hittar igen nån bild 
(null)

(null)

(null)
Några bilder från paraden inne i Trondheim
Otroligt fina bilder ❤️❤️❤️
Det blir som en längtan dit varje år vid denna tid.
Vi körde rätt hård träning med löpning jag & jani oxå varje dag.
Det är ju riktigt kuperat där så det ger mkt i bena.
Minnena är nått man ska ta till sej & minnas.
Det är lätt att man rusar iväg utan att stanna upp & reflektera.
Backa bandet är rätt bra.

Så idag ska jag se om jag orkar ta mej ända till Lennarts grav & föra en ros dagen till ära.


//❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0