En halv dag tillända

Jag kan glatt konstatera att magnesium bristen har varit en del av mina mindre bra ben pass 🤔
Vilan jag gett mej själv har oxå varit bra.!
Började morgonen innan jobb med ett benpass utan kramper utan dåliga vibbar...
Åh vad jag hoppas min glädje för ben träning är tillbaks.
Förut var det bland dem bästa passen i veckan ! Men det är längesedan jag kännt så...
Men yepp idag kändes det topp.. lite skakigt och svajigt efteråt men en underbar trötthet på ett schysst sätt 👌
(null)
Borde nog lägga in vad träningen igen..
Den har varit obefintlig 🙈

Jag är på topp gällande känslan för träning nu!
Fantastiskt mysig känsla😍
Vågen pekar uppåt & jag har inget å klaga på.

Kram på dej 
        ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0