Elitlopps helg startar

Då har jag lämnat mitt & beger mej mot travet 
Idag är det bara uppvärmning 🤪 för att imorgon se 💫 
Det är faktiskt behövligt att åka bort & njuta av annat än detvanliga tugget hemma.
Fast jag han med att morgon fodra & göra stall klart innan jag åkte 😝
Det är skönt å få lämna i skicket man vill komma hem till.
Även inne hann jag städa i ordning lite i går kväll & sovrummet är tapetserat klart målat det som skulle målas.
Så nu väntar jag på golvmattan & därefter börjar bygget av möblerna in igen 🥴
Och nya lampor till tak och sängborden är införskaffade .... hoppas på ett ljuvligt & mysigt sovrum där sömnen lätt fångar oss..

Jag har försökt hålla ner lite av jobbet ute på gården & istället fokuserat på att hitta ett lugn.. få lite extra lugna kvällar och mysiga frukostar innan jobb
Tycker faktiskt jag anpassat mej rätt bra till att inte stressa runt som en yr höna.... istället har jag fått gjort mer än då stressen varit ett faktum 🙈
Jag har kastat och rensat lite här å där det är en bra känsla att få luft & energi från!
Hästarna har börjat fungera bättre å bättre och hoppet tänds.
Kanske kanske det finns en strimla glädje där bakom det tuffa häst ägar livet..
Bara jobba framåt i lugnt tempo.

Några steg fram & nått bak verkar vara livets gång just nu ❤️

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0