Blickar framåt

Nu räknar jag dagar, kanske timmar 🤔
Det är en  resa inplanerad lö-mån...
Vanligtvis brukar jag känna glädje & vara förväntansfull ... Elitlopet! Är bara 1gr/år
Men detta år är inte som något år tidigare...
Jag är kluven. 
Min livsgnista är inte med mej,,, jag jobbar mot känslorna att behöva lämna min trygghet hemma!
Jag vet ju att det är gott för själen & att jag måste hämta energi ... ändå vill jag inget mer än borra in mej i pälsen på hästarna & göra det jag kan.. dem sviker aldrig det är något jag lärt mej med åren 
jag gör höstarna på känsla & rutin utan att tankarna är någon annanstans hela tiden!
För nu är dem aldrig där dem ska vara.. kommer på hur jag flyter iväg å hittar mej flera dagar framåt el månader el i nån annan bubbla 🙈 eller från en tid som är  förbi för längesedan..
Att jag har fina Cellana att toppa mina dagar med är värt guld just nu😍
Att jag tagit upp träningen för min egenskull är oxå topp..även om instruktören får tjata sej grön..
Lite nere för att min bästis inte är på topp men krukan kurerar sej på bästa sätt.. 
tex med att trampa av sej en sko så han får ofrivillig vila 😝
Så påhittig är den kusen 🙄
Varje framsteg är ett steg framåt & jag gör mitt bästa för att vakna med en fin känsla!
Men idag raserade det försöket ....
Men i morgon är en ny dag.
Och det är redan bättre nu än efter frukost.
Jag är rätt bra på att hitta positiva fläktar framåt. 
Idag sker det på hästryggen ❤️😍

Oj ni ser ju hur spridda skurar det kommer när jag försöker få ner nått i skrift 🙈
(null)


Energi boost delux ❤️🥰😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0