Blåsigt ®ningt

Det är otroligt blött ute nu ☔️💦
Jag vaknade rätt trött faktiskt..
Det var nig min intensiva dag igår som gjorde det!
Men ja jag la mej så skönt nöjd & sova även om jag gjorde det ensam .
Somnade på stubinen men har av och an vaknat av blåsten & regnet som piskade mot fönstret.
Det blir ju tidiga nätter nu eftersom jag får hem mina extra perfekta kidz 🥰
Hoppas bara att vädret är med oss imorgon då. Jag tänkt gå på kosläpp 🐂
Det har vi missat varje år pga något skäl men nu är det dax.
Idag ska super Skodan in på besiktning 🤦‍♀️
Och den blir intressant.. för nästa vecka får den komma till docktorn först .
En kopp kaffe ännu sen till jobbet och göra lite service 🛠⚙️🔩

(null)
Att vakna till ett städat hus är fantastiskt 

Ha en fin dag 
Och glöm inte ta hand om varandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0