Vad gör jag idag då

Jag är sugen på att få saker å ting gjorda
Så det är bara hugga i 
Städningen väntar å kylen är tom & huset fylls till liv i helg!
Det är snart slut på min A-tränar tid 😂😂
Vi har kommit så långt så vi står på pallen utan att inte dummförklara mej 👌🐴👌
Att bygga förtroende med en kille är lättare sagt än gjort!
Antingen är dem dumma i huvudet med hjärnan mellan bena el så har dem ingen hjärna 🤷‍♀️ ni vet när du känner att det inte står  rätt till,,, men likt förbannat är dem med å jobbar..
Ett sto smäller av direkt utan förvarning ,, det är lättare att ta på! 
Där kan man köra på öppna kort 
Its my way or the highway !!

Kloka djur dem där hästarna

Den dagen jag kommer på hur man rider & hanterar för att få den perfekta häst jag önskar så är jag nog skrynklig & orörlig 🥴
Det som är ena dagen självklart är ju totalt bortblåst nästa 😅
Konsekvent vad fan är det 🤷‍♀️
Att tro är att inte göra!

Peppad som tusan inför vår & sommar 
& alla timmar kring hästarna 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0