När man skrämmer en häst

Ovetandes om att han inte visste att jag kom in genom dörren 😖
Fast jag öppnade 
Pratade 
Gav dörren åt nästa pga blåsten så den inte ska damma igen å skrämma livet på hästen.
Fast jag förvarnade med att prata åt hästen med hans namn
Ändå höll han på att skita ner sej i panik när jag försiktigt la handen på han för att flytta så vi kommer förbi 🤷‍♀️
(Han tog ett galopsprång fram & bakhoven träffade mej...)
Nått annat kunde jag inte ha gjort ..
Allt enligt alla försiktighetsnormer ...
Ändå var tydligen fokus långt borta från oss ..
Det enda jag kunnat göra var att stängt dörren & gått in en annan dörr 😉
Och promenerat igenom hela stallet!
Ibland gör läxan ont... ibland har man tur!
Det hade kunnat gå illa...

(null)

Hej helgen
jag saknar dej
Hoppas du kommer fort!
Behöver vila hjärna & kropp 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0