Lite bilder & tankar

Vi har gjort återbesöket med vecktra & hon är åter klar för jobb 🙌
Det jag hittills gjort var alltså rätt,, ibland är is i magen bra!
Jag tror på linimentet jag använt 👌Jag som trodde att jag blev blåst 🤭 och gick på annonsen 🥴 men den verkar funka!

Veterinären såg väldigt förvånad ut över ålder & hur fort det blev återställt!!
(null)
Cellana var värd en ny grimma , så jag kan tvätta den gamla 🤷‍♀️
(null)
Hon fick även jobba på lina ikväll ..
Det fick även Laban göra 🐴🐴

Inne börjar det komma nytt golv äntligen 
Jag bara väntar på det nystädade huset när renoveringen är över 
Drömmer om att hinna njuta av det 🤔😅 
Mest troligt blir det inte så.... 
men hoppet är det sista som sviker !

Tulpanerna står på köksbordet & det känns riktigt skönt att ha helgen framför mej

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0