Kaffe morgon

Det är ju fantastiskt att den jag bråkar med mest är mej själv !
Det här med att stiga upp tidigt & sova tidigt & hålla tidsplanen jag lagt👻
Men när kaffet tar lite extra tid att dricka, för att det planerades en & inte två koppar 😜
Då får jag ju ta igen det i andra ändan...
Vem sa att man inte kan springa i djupsnö istället för att gå från hagen 🙈🤷‍♀️
Rumpan behöver sej ett lyft & botox är inte riktigt min grej ,, så utfall på väg tillbaks .. same shit but diffrent....
Jag har ibland funderat över mina stackars grannar... undrar vad dem tänker liksom 😝

Men jag har aldrig påstått att jag är riktigt 100..ler..
Igår fick jag en bit nytt golv i hallen & nån list på plats ... sakta sakta..
Men konstigt hur vi är byggda på rutiner & vanor... det yttrades om att ändra lite i hallen.
Alltså plats på möbler å in med en garderob 
Hur reagerar jag då??? Suck... när ska ja lära mej att följa flowet istället för att hitta det konstiga?
Jag hann inombords se nått mindre bra..
Istället för att tänka ... ja men det testar vi!
Allt blir ju bra ändå tillslut!
(null)

Det är lördag hela dagen & då måste man göra något kul.
För jag är ju ledig från allt !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0